Card Cadou Edenred - oferă un cadou personalizat la ocazii speciale
Google: 62% dintre adulţi consumă ştiri pe reţelele de socializare, în ţările dezvoltate

Google: 62% dintre adulți consumă știri pe rețelele de socializare, în țările dezvoltate

Telex » Știri 22 ianuarie 2020  

Majoritatea adulţilor consumă ştiri pe reţelele de socializare, în ţările dezvoltate, şi noi forme de media vor apărea în curând, odată cu avansul tehnologic, a declarat, la un eveniment de profil, Damir Agovic, strategic partnership manager în cadrul Google, citat de Agerpres. „Ca urmare a dezvoltării tehnologice, în ţările dezvoltate, 62% dintre adulţi consumă ştiri pe reţelele de socializare, ceea ce este nou. De asemenea, în ţările dezvoltate, majoritatea adulţilor consumă ştiri pe aplicaţiile de chat, ceea ce este, de asemenea, ceva nou. Sunt noi forme de media la orizont, device-uri activate vocal, care vor schimba modul în care ne raportăm la inteligenţa digitală”, a arătat reprezentantul Google.

El a precizat că este clar pentru Google că va creşte numai dacă şi partenerii săi vor creşte.

De asemenea, prezentă la acelaşi eveniment, Ioana Avădani, preşedintele Centrului pentru Jurnalism Independent, a relevat avansul reţelelor de socializare. Ea a afirmat că oamenii nu sunt, în general, dispuşi să plătească pentru content media. „Să nu ne îmbătăm cu apă rece, nu doar românii nu vor să plătească pentru content. Un studiu Reuters arăta că 19% dintre oameni sunt dispuşi să plătească pentru informaţie, în ţările anglo-saxone, iar în celelalte ţări 9%, la noi poate nici 9%”, a continuat reprezentanta Centrului pentru Jurnalism Independent.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.