Google, cel mai valoros brand din lume
Numărul 12, 14-20 iunie 2016 » În pregătirea celui de-al XXI-lea Congres al profesiei contabile
Google a depășit Apple și a revenit în fruntea listei celor mai valoroase branduri din lume, atingând valoarea de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown, relatează agenția EFE, citată de Agerpres.
Potrivit sursei citate, valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce în cazul Apple aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde de euro).
„Inovarea continuă, creșterea veniturilor din publicitate și dezvoltarea afacerii în cloud au ajutat Google să înlocuiască Apple în fruntea clasamentului”, conform unui comunicat al firmei de consultanță, filială a companiei de publicitate WPP.
Millward Brown publică din 2006 așa-zisa listă BrandZ, în care compania de tehnologie Microsoft a revenit pe locul al treilea (121,824 miliarde de dolari sau 107,205 miliarde de euro) și AT&T, firmă de telecomunicații, ocupă poziția a patra (107,387 miliarde de dolari, 94,5 miliarde de euro).
Compania de consultanță consideră că a fost un an „stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume”, date fiind „presiunile economice mondiale”, precum încetinirea creșterii Chinei.
De asemenea, reprezentanții Millward Brown subliniază că mărcile care au inovat cel mai mult și au știut „să-și prezinte inovațiile consumatorilor” sunt Google, Amazon – locul 7, cu o valoare de 98,988 miliarde de dolari (87,109 miliarde de euro) – și Facebook – poziția a cincea, cu 102,551 miliarde de dolari (90,244 miliarde de euro).
„Mărcile care cresc cel mai mult, independent de sectorul din care fac parte, sunt cele care vin cu provocări și care adoptă modele și mentalități inovatoare”, a precizat într-un comunicat directorul Millward Brown, David Roth.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice