MyWIZ - Business în cloud
Plan de acțiuni pentru reducerea birocrației

Plan de acțiuni pentru reducerea birocrației

Numărul 12, 4-10 aprilie 2017  »  Prim-plan decizional

Planul de acțiuni pentru 2017 privind reducerea sarcinilor administrative impuse mediului de afaceri, document subscris obiectivelor de debirocratizare, a fost aprobat de Guvern, printr-un memorandum, la propunerea Secretariatului General al Guvernului și a Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Planul de acțiuni cuprinde șase etape, cu următoarele termene de realizare:

● Nominalizarea și actualizarea echipelor la nivel tehnic și de coordonatori, responsabile cu realizarea și/sau comunicarea acțiunilor de simplificare realizate de ministere. Astfel, fiecare minister își va constitui o echipă multidisciplinară, formată din experți la nivel tehnic și juridic, responsabilă cu monitorizarea simplificărilor administrative. Termenul pentru realizarea acestei acțiuni este 7 aprilie;

● Convocarea, la sediul Guvernului, a noilor echipe de coordonatori ai procesului de simplificare (la nivel de secretar de stat/secretar general în ministere). Termenul pentru realizarea acestei acțiuni este 11 aprilie;

● Centralizarea raportărilor cu privire la simplificarea sarcinilor administrative realizate de către ministere. Termen de realizare – trimestrial;

● Coordonarea, împreună cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, a implementării măsurilor propuse de mediul de afaceri. Vor fi organizate întâlniri cu reprezentanții forurilor de consultare pentru colectarea și analiza recomandărilor și propunerilor mediului de afaceri și vor fi armonizate propunerile de simplificare transmise de ministere. Termen de realizarepermanent, cu întâlniri lunare cu reprezentanții Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat;

● Derularea proiectelor finanțate din fonduri europene (Axa I a POCA, precum și prin POC și POAT). Definitivarea ideilor de proiecte și a documentațiilor proiectelor care vizează debirocratizarea și e-guvernarea și implementarea lor. Activitate continuă;

● Actualizarea inițiativelor de simplificare și a bazei comune de date rezultate în urma implementării proiectelor de măsurare a costurilor administrative. Activitate continuă.




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.