Google, cel mai valoros brand din lume
În pregătirea celui de-al XXI-lea Congres al profesiei contabile
Google a depășit Apple și a revenit în fruntea listei celor mai valoroase branduri din lume, atingând valoarea de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown, relatează agenția EFE, citată de Agerpres. Potrivit sursei citate, valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce în cazul Apple aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde de euro).
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice