Google, cel mai valoros brand din lume
În pregătirea celui de-al XXI-lea Congres al profesiei contabile
Google a depășit Apple și a revenit în fruntea listei celor mai valoroase branduri din lume, atingând valoarea de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanță Millward Brown, relatează agenția EFE, citată de Agerpres. Potrivit sursei citate, valoarea Google a crescut cu 32% față de 2015, în timp ce în cazul Apple aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde de euro).
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc