InfoCons a lansat Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie
Telex » Știri 17 ianuarie 2022
Proiectul Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie este inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori, potrivit unui comunicat citat de Agerpres. „Suntem cetățeni europeni și avem drepturi! Energia într-un stat european este o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm. Drepturile consumatorilor de energie trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului”, se menționează în comunicat.
În cadrul Centrului de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic, 0219615, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări. Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergie@infocons.ro , prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice