Informaţiile despre coronavirus, în topul căutărilor pe Google în perioada martie-octombrie
Numărul 43, 3-9 nov. 2020 » Roza vânturilor
Top 10 căutări pe Google în perioada martie-octombrie include informaţii legate de pandemia de coronavirus, de la simptome, la statistici şi declaraţia pe proprie răspundere, a declarat Dan Oros, directorul de marketing al Google România, citat de Agerpres. „Unul dintre primele lucruri pe care le-am făcut când a izbucnit pandemia a fost să dezvoltăm un panou local cu informaţii despre numărul de cazuri, despre simptome, pentru că, după cum o să vedeţi imediat şi este de aşteptat, căutările coronavirus au explodat în perioada respectivă, şi să promovăm diferite metode de prevenire: cum vedeţi acel mesaj, cu purtaţi mască, salvaţi vieţi, atât în search, cât şi pe Youtube. Acesta este un mod prin care am adaptat un produs existent la o nouă realitate. Dacă ne uităm strict la căutări, şi am ales aici perioada martie-octombrie, nu e nicio surpriză, în top 10 aproape totul e legat de coronavirus, de la simptome, statistici, declaraţie pe proprie răspundere, Google Clasroom. Probabil singurul din top care nu are legătură cu covidul este vremea de mâine”, a spus Dan Oros.
El a afirmat că Youtube rămâne cea mai mare platformă de video din România şi că peste 9 milioane de români intră zilnic pe Youtube. În această perioadă, utilizatorii au petrecut cu 25%-50% mai mult timp pe Youtube, comparativ cu 2019. Aceştia au urmărit clipuri despre gătit, fitness, conţinut medical, divertisment şi ştiri, dar muzica rămâne în topul preferinţelor.
Dan Oros a mai spus că Google Maps a contribuit la rapoarte de mobilitate care arată în mod anonimizat tendinţele de deplasare în zonele de interes: magazine, parcuri, farmacii sau locuri de muncă. Totodată, Google Clasroom a început să fie folosit de tot mai multe şcoli şi s-a ajuns la peste 50.000 de profesori care au participat la cursuri dedicate.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice