Instagram lansează funcția „trial Reels” pentru testarea conținutului

Instagram lansează funcția „trial Reels” pentru testarea conținutului

Telex » Știri ieri, 15:30  

Instagram lansează „trial Reels”, o funcție care le dă voie creatorilor să testeze videoclipuri fără a apărea în feed-ul urmăritorilor lor, informează Engadget, citat de Mediafax. Această opțiune permite ca videoclipurile să fie recomandate exclusiv utilizatorilor care nu sunt urmăritori, fără a apărea în gridul creatorului sau în feed-ul urmăritorilor.

Funcția vine ca răspuns la feedback-ul creatorilor care se simt descurajați să posteze videoclipuri de teamă că acestea ar putea avea performanțe slabe. Meta a declarat, într-o postare pe blog, că „trial Reels” ușurează experimentarea cu noi tipuri de conținut și oferă creatorilor o modalitate de a evalua reacția publicului.

Creatorii pot activa opțiunea „trial” înainte de publicare, iar videoclipurile vor fi analizate timp de 24 de ore. După acest interval, creatorii pot consulta date statistice precum numărul total de vizualizări, distribuiri, aprecieri și comentarii.

Meta avertizează că aceste videoclipuri pot avea un ritm de creștere mai lent, deoarece nu sunt afișate direct urmăritorilor. Cu toate acestea, funcția este considerată utilă pentru creatorii care doresc să experimenteze într-un mediu cu mai puțină presiune.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.