Kantar: Românii vor aloca, în medie, 2.200 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday
Telex » Știri 12 noiembrie 2020
Mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei, arată datele studiului Kantar România, citate de Agerpres. Cercetarea de specialitate evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.
În privinţa produselor pe care doresc să le cumpere, datele Kantar relevă un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile şi îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc: laptopurile, articolele Home & Deco şi încălţămintea.
Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27 - 30 octombrie pe un eşantion de 2.003 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, din întreaga ţară.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale