Laborator de Neuromarketing la ASE
Numărul 1, 29 martie - 4 aprilie 2016 » Cariere. Drumul spre performanță
La începutul lunii martie, la Academia de Studii Economice din București a fost inaugurat oficial Laboratorul de Cercetare de Marketing, care include un Laborator de Neuromarketing. La eveniment s-a prezentat echipamentul de urmărire a retinei (Eye Tracking) cu care este dotat laboratorul, la care vor avea acces exclusiv studenții Academiei de Studii Economice. Echipamentul de urmărire a retinei are rolul de a analiza informația captată și de a o transforma în date concrete prin intermediul unui software modern, utilizat în cercetare de companii internaționale, în vederea obținerii de date relevante pentru industria publicității. Spre exemplu, cu ajutorul ochelarilor oferiți subiecților, studenții vor putea investiga cum funcționează mintea unui posibil cumpărător, observând cu precizie la ce se uită aceștia și ce anume îi interesează din ceea ce văd. Astfel, va putea fi definit comportamentul cumpărătorului în momentul în care acesta intră în contact cu elementele testate, precum materiale publicitare, produse sau rafturi din magazine. Vor putea fi cercetați stimulii la care reacționează privitorul, câtă atenție este acordată mărcii, prețului, ambalajului, mesajului promoțional sau altor elemente dintr-o imagine sau ce anume derutează și produce confuzie în timpul scanării vizuale.
Acest tip de echipament este utilizat de companii de talie internațională pentru colectarea de date folosite ulterior în industria publicității. Aparatura a fost donată de Agenția de Cooperare și Coordonare Turcă – TİKA.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice