MyWIZ - Business în cloud
Linie telefonică destinată informării clienţilor din turism

Linie telefonică destinată informării clienților din turism

Telex » Știri 22 aprilie 2020  

Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) a deschis o linie telefonică dedicată persoanelor care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate, potrivit unui anunţ postat pe pagina de Facebook a instituţiei, informează Agerpres. „La nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri - Direcţia Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora şi implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situaţiei epidemiologice actuale. Numărul de telefon este: 0751.122.311. Pe această cale, vă adresăm rugămintea să apelaţi acest număr de telefon doar dacă vă aflaţi într-una dintre situaţiile mai sus menţionate”, se menţionează în anunţul făcut de Direcţia Generală Turism din MEEMA.

La începutul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a făcut un apel la românii care au plătit avansuri la agenţiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, „pentru că nu au de unde să-i dea şi riscă să introducă firmele în faliment”, arătând că lucrul cel mai prudent ar fi „să mai aştepte sau să ceară un voucher de la agenţie, o reprogramare”.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.