Brandul de țară al României valorează 222 de miliarde de dolari, în creștere cu 27% comparativ cu 2017
România se situează pe locul 45 într-un clasament al primelor 100 de țări ca valoare a brandului de țară, în creștere față de locul 49 pe care se situa în 2017, în condițiile în care valoarea brandului de țară al României a crescut cu 27%, până la 222 de miliarde de dolari, arată ...
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice