Mărci și colecții românești la Săptămâna Modei de la Milano
Telex » Știri 28 septembrie 2020
Nouă firme românești şi-au prezentat colecțiile de încălțăminte, marochinărie și îmbrăcăminte pentru sezonul primăvară/vară 2021 în cadrul Târgului internațional MICAM/Milano Fashion Week, desfășurat în perioada 20-27 septembrie a.c. la Milano, a anunţat Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA), într-un comunicat. Producătorii români au fost prezenți, alături de creatori şi producători internaţionali de renume, pe o suprafaţă de 159 mp, în cadrul târgurilor MICAM şi WHITE, precum și în showroom-ul Guffanti.
„Prezenţa la Săptămâna modei de la Milano a prilejuit întâlnirea creatorilor români cu oficiali şi companii de profil din Italia, alături de care au abordat subiecte legate de actualitatea industriei de profil în contextul pandemiei şi găsirea de noi modalități de promovare și distribuție a produselor pe piața internațională. Cu acet prilej, firmele românești și-au exprimat interesul participării la viitoarele ediții ale evenimentului pentru a consolida imaginea produsului românesc de calitate şi a-l promova pe piețele din întreaga lume”, se menţionează în comunicat.
Prezenţa la actuala ediţie a evenimentului a fost limitată din cauza pandemiei, alături de România fiind prezenţi expozanți doar din Polonia, Portugalia, Franța, Turcia, Marea Britanie, Brazilia.
Participarea firmelor româneşti la evenimentul de la Milano a fost organizată de Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, în colaborare cu Federația Patronală „Sfera Factor”, in cadrul Programului național de promovare a exportului, cu finanțare de la bugetul de stat, coordonat în parteneriat public-privat prin Consiliul de Export.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice