Masa rotundă Importanța calității în promovarea serviciilor contabile
Numărul 7, 10-16 mai 2016 » Agenda CECCAR
Profesioniștii contabili membri ai CECCAR s-au reunit, în 22 aprilie, la sediul Filialei CECCAR Brăila cu prilejul unei mese rotunde cu tema Importanța calității în promovarea serviciilor contabile, organizată de conducerea filialei.
La eveniment au participat Gheorghe Stroe, președintele filialei, Carmen Tamași Klaus, directorul executiv, experți contabili și contabili autorizați membri ai filialei. Întâlnirea a fost moderată de auditorul de calitate Gheorghe Nisipeanu și a avut ca invitat de onoare pe conf. univ. dr. Camelia Vechiu, decanul Facultății de Management Marketing în Afaceri Economice din Brăila a Universității „Constantin Brâncoveanu”.
În cuvântul de deschidere, directorul executiv, Carmen Tamași Klaus, a menționat că prezența conf. univ. dr. Camelia Vechiu la acțiunea filialei este o dovadă a colaborării celor două instituții și o urmare firească a activităților desfășurate pe parcursul întregii săptămâni 18-22 aprilie sub egida „Să știi mai multe, să fii mai bun!”, având în vedere participarea conducerii Filialei CECCAR Brăila, alături de boardul Universității „Constantin Brâncoveanu” – centrul Brăila, de studenți și elevi, la diverse acțiuni organizate de universitate și mediatizate de ambele instituții.
S-a menționat, de asemenea, că pentru CECCAR educația, pregătirea profesională continuă și preocuparea de a fi mai bun sunt deziderate reunite în principiile fundamentale care ghidează activitatea profesioniștilor contabili, iar calitatea serviciilor este cea mai bună metodă de promovare directă a practicienilor în domeniul financiar-contabil.
La rândul său, președintele filialei, Gheorghe Stroe, a reamintit că anul acesta Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România împlinește 95 de ani de existență, motiv de bucurie și mândrie, iar fiecare întâlnire profesională se va desfășura sub egida acestui eveniment major din viața CECCAR.
- scopul Standardului Internațional pentru Controlul Calității (ISQC 1) și al Standardului Profesional nr. 40 privind controlul calității și managementul relațiilor cu clienții;
- elementele sistemului de control al calității;
- rolul conducerii în promovarea calității;
- conținutul politicilor și procedurilor de calitate cu privire la: respectarea cerințelor etice; acceptarea și menținerea relațiilor cu clienții; resursele umane; realizarea misiunilor; monitorizarea misiunilor;
- conținutul politicilor și procedurilor cu privire de documentația misiunilor.
Membrii care au participat la reuniune și-au exprimat la final opiniile cu privire la necesitatea armonizării cerințelor în materie de calitate cu practica profesională și provocările pe care le presupune colaborarea cu clienții.
Nu în ultimul rând, conf. univ. dr. Camelia Vechiu a trecut în revistă metodele de promovare a serviciilor profesionale, subliniind necesitatea ca profesioniștii contabili să presteze servicii la cele mai înalte standarde, ca factor indispensabil evoluției economice, și și-a exprimat aprecierea față de informațiile prezentate.
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara