MAT intenționează să promoveze România prin intermediul formatorilor de opinie
Telex » Știri 24 iunie 2022
Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) anunță că realizează o consultare de piață, în vederea derulării ulterioare a unei achiziții de servicii pentru strategia de publicitate în online prin influenceri, cu scopul creșterii nivelului de conștientizare a turiștilor străini și interni cu privire la România ca destinație atractivă, potrivită pentru city-break. Anunțul a fost publicat pe SEAP (aici), iar data limită de transmitere a propunerilor este 28 iunie a.c.
Potrivit unui comunicat al MAT, „principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează rețelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai țării noastre. Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracție), precum și experiențele enogastronomice”.
Acțiunea urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an și vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 și 1 milion de urmăritori) și mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).
Propunerile transmise în urma publicării anunțului pe SEAP trebuie să cuprindă informații relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât și din Europa (două piețe: Regatul Unit și Germania), pentru fiecare categorie indicată și al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum și alte date referitoare la criteriile de evaluare și costuri.
MAT menționează că acțiunea face parte din campania integrată de promovare a destinației turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de MAT, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național, conform planului agreat.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național