MAT lansează o consultare de piață pentru operaționalizarea portalului romania.travel și derularea de campanii de promovare TV-online
Telex » Știri 8 iulie 2022
Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) anunță că a lansat două proceduri de prospecție de piață în vederea demarării ulterioare a unei proceduri de achiziție publică. Prima vizează achiziționarea de servicii pentru crearea portalului web romania.travel, iar cea de-a doua achiziționarea de servicii pentru pentru derularea unei campanii de promovare integrate TV-online în Marea Britanie și Germania. „Atingerea obiectivului strategic de creștere a notorietății destinației turistice România, prin comunicarea elementelor diferențiatoare, pe piețele externe vizate, necesită dezvoltarea unei campanii integrate de marketing și comunicare, incluzând componentele TV și online, profitând de oportunitățile de pe piețele vizate, astfel încât promovarea să se realizeze într-o manieră sustenabilă, care să ajute la evidențierea valorilor românești. Împreună cu membrii Consiliului de Brand Turistic Național, MAT implementează un plan de marketing adaptat nevoilor actuale de promovare ale României”, a declarat, în acest context, ministrul de resort Constantin-Daniel Cadariu, citat într-un comunicat al MAT.
Portalul online romania.travel va fi realizat cu respectarea principiul KISS (Keep It Straight Simple) și va furniza Ministerului Antreprenoriatului și Turismului un instrument software funcțional, accesibil și atractiv pentru promovarea digitală a destinației turistice România.
În privința campaniei de promovare integrate TV-online, în activitatea de promovare turistică, canalele transnaționale, paneuropene, de televiziune cu specific de turism, sport, știri și călătorii reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potențialii turiști. Impactul pe care astfel de televiziuni îl au în rândul consumatorilor de produse și servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influența pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului.
„Alegerea celor două piețe, Marea Britanie și Germania, a avut la bază o serie de acte normative, documente strategice ale ministerului, studii, precum și potențialul ridicat atât din punct de vedere economic, cât și al consumului de publicitate TV-online din rândul piețelor de interes pentru România. Obiectivele campaniei integrate TV-online sunt de a crește nivelul de notorietate a României ca destinație turistică pentru city break, de a impulsiona traficul pe site-ul www.romania.travel, efectuat din țările respective, precum și de a îmbunătăți ranking-ul în căutările pe Google despre România. Aceste acțiuni, la care se adaugă și campania de promovare a României prin intermediul formatorilor de opinie, fac parte din campania integrată de promovare a destinației turistice România, care va fi derulată în cursul acestui an de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național”, precizează MAT, în comunicat.
Cei interesați pot accesa documentele privind prospecția prin intermediul platformei SEAP:
- crearea portalului web romania.travel;
- campanii de promovare integrate TV-online în Mare Britanie și Germania.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național