MEAT derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului: Germania, lasă-te surprinsă de România!
Telex » Știri 11 iunie, 9:35
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) derulează, până la 15 iulie a.c., o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen și Frankfurt din Germania, prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de Fotbal, a anunțat instituția, citată de Agerpres. Astfel, România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiștilor din Germania, dar și în rândul potențialilor turiști din întreaga Europă care participă la acest campionat, susțin reprezentanții ministerului.
"Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv. Fiecare imagine are un cod QR unde se regăsește broșura generală a României în limba germană, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obține informații relevante despre diferitele destinații din România", menționează MEAT într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, prezența pe piața germană vine totodată și în sprijinul tur-operatorilor, agențiilor de turism interesate și companiilor aeriene ce desfășoară deja o importantă activitate în această țară.
Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform celor mai recente date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri în anul 2023.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice