Metrorex lansează o campanie dedicată reciclării
Telex » Știri 30 iulie 2021
În schimbul a cinci PET-uri, sticle sau doze de aluminiu se va primi o cartelă de metrou cu o călătorie
Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy și Rematholding, anunță lansarea campaniei „PET=BILET”, ce are ca scop atât încurajarea colectării și reciclării deșeurilor, cât și creșterea interesului cetățenilor pentru călătoria cu metroul – transport ecologic, nepoluant. „Prin această campanie se dorește sensibilizarea opiniei publice și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța protejării mediului înconjurător”, precizează Metrorex, într-un comunicat.
Campania se derulează în perioada 2 – 20 august a.c. în stațiile de metrou Dimitrie Leonida și Pipera (intrarea principală) la standul partenerilor Metrorex. Călătorii vor oferi cinci deșeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar în schimb vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie.
„Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetățenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat și nepoluat, dar și pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic”, a declarat Ștefan Paraschiv, directorul general al Metrorex.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național