MyWIZ, secretul contabililor de succes
Ministrul Turismului: Lucrăm la un program de stimulare a incomingului

Ministrul Turismului: Lucrăm la un program de stimulare a incomingului

Telex » Știri 22 martie 2022  

Daniel Cadariu, ministrul Antreprenoriatului și Turismului, a declarat că a fost constituit un consiliu pentru crearea unui brand turistic național prin care va fi elaborată o strategie de promovare turistică cu sprijinul reprezentanților sectorului de profil din România, relatează Mediafax. „Am constituit un consiliu de brand turistic național și așteptăm propuneri din partea mediului de afaceri de strategii de promovare turistică. Lucrăm cu reprezentanții Asociației Naționale a Agențiilor de Turism pentru a-i da forma finala și a o aproba prin ordin de ministru. Am avut o întâlnire bilaterală cu miniștrii din Grecia și Polonia. Am avut întâlniri cu ambasadorii din România, iar de fiecare dată ridic problematica turismului. Turismul poate fi a doua ramura economică asumată de noi, după IT, turismul poate să crească foarte mult”, a afirmat Daniel Cadariu, în cadrul conferinței de presă organizate de Alianța pentru Turism.

După doi ani în care turismul s-a confruntat cu scăderi record ca urmare a pandemiei COVID-19, odată cu ridicarea restricțiilor, reprezentanții sectorului de profil sunt optimiști cu privire la acest an. Cu toate acestea, conflictul militar din Ucraina se resimte și în cazul rezervărilor înregistrate de hotelieri, astfel că se observă o stagnare a rezervărilor de tip early-booking. Daniel Cadariu menționează că România este sigură pentru călătorii; de asemenea, se lucrează la o strategie pentru a atrage cât mai mulți turiști străini.

„A fost un trend bun de vânzare după anunțarea scoaterii restricțiilor, dar a durat o săptămână până a izbucnit conflictul din Ucraina. Stațiunile de munte sunt aglomerate în această perioadă, lumea acționează doar pe termen scurt, au o problemă de a-și rezerva cazări early-booking, dar avem revigorare pe zona de evenimente în locații de business, cum ar fi Bucureștiul, dar și stațiunile de la munte și de pe litoral care au specific de business”, a menționat Iuliana Tasie, membru în Consiliul Director al Alianței pentru Turism și vicepreședinte al Organizației Patronale a Turismului Balnear.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.