Model de prospect simplificat pentru IMM-uri
Numărul 22-23, 13-26 iunie 2017 » Direct de la sursă
În luna mai a anului trecut, Accountancy Europe a publicat un document denumit Prospect simplificat pentru IMM-uri, elaborat în colaborare cu două grupuri de firme de contabilitate: Grupul European de Contact (ECG) și Grupul European al Rețelelor și Asociațiilor Internaționale de Contabilitate (EGIAN). Documentul prezenta principii și orientări pentru un regim proporţional al prospectelor pentru IMM-uri, acestea devenind mai scurte, mai simple și mai puțin costisitoare.
Luna aceasta, Accountancy Europe a publicat o nouă ediție a prospectului, acesta fiind rezultatul aplicării propunerilor din documentul apărut în 2016 asupra prospectului inițial al unei companii suedeze, Gränges. Conform Accountancy Europe, „rezultatul reprezintă mai puțin de 30% din volumul prospectului inițial, este mai bine adaptat exigențelor investitorilor și ale întreprinderilor. Acest lucru demonstrează că recomandările noastre îi pot ajuta pe cei responsabili de politici să simplifice prospectele pentru întreprinderile mici și mijlocii”.
- Compania și modelul ei de afaceri;
- O privire asupra principalelor caracteristici-cheie ale pieței;
- Explicație a strategiei de afaceri;
- Identificarea principalilor factori de risc specifici companiei;
- Structura de guvernanță și de acționariat;
- Prezentare generală a performanței;
- Opinia conducerii asupra tendințelor de pe piață și prognozele companiei;
- Justificarea ofertei și utilizarea beneficiilor obținute.
Publicația completă este disponibilă pe site-ul Accountancy Europe.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național