Cele mai valoroase zece branduri la nivel mondial valorează 1,84 trilioane de dolari
Cele mai valoroase zece branduri la nivel mondial însumează 1,84 trilioane de dolari, primul loc în această ierarhie fiind deținut de Google, cu o creștere de 23% a valorii brandului, până la 302,1 miliarde de dolari, potrivit clasamentului BrandZ, informează Agerpres. Conform sursei citate, ...
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică
Cu dronele, la „înălțimea” unui spectacol multimedia: Simfonia Campionilor
Revitalizarea și valorizarea unui tezaur inestimabil: monumentele istorice
Litoralul, o imensă scenă a artei de calitate