Patronatele din industria ospitalității și ANPC intenționează să lanseze ghiduri de bune practici privind alimentația publică
Telex » Știri 26 februarie, 9:10
Federația Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR) și Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) lucrează, în cadrul unui grup de lucru comun, pentru lansarea de ghiduri de bune practici pentru structurile de alimentație publică din România, potrivit unui comunicat al FPIOR citat de Agerpres. "Industria HoReCa din România are nevoie de claritate și coerență în activitatea de operare, claritate ce trebuie să se regăsească mai apoi și în transparența cu care trebuie să se deruleze acțiunile de control în restaurantele și structurile noastre de alimentație publică. Ne bucurăm că am fost creditați cu încrederea de a pune baze solide pentru a reglementa activitatea noastră", a afirmat Valentin Șoneriu, președinte FPIOR.
Conform sursei citate, ghidurile de bune practici la care se lucrează în prezent vor ajuta antreprenorul român din HoReCa să își optimizeze activitatea și să ofere, astfel, servicii de un standard mai bun în structurile de alimentație publică din România, la un nivel care se aliniază tot mai clar standardelor europene.
"În numele Federației noastre, invit colegii din Industria Ospitalității să se ralieze acestui demers - inițiat de președintele ANPC, Horia Constantinescu, astfel încât, împreună, să creștem nivelul de încredere al consumatorului român în serviciile și produsele Industriei naționale de Ospitalitate, dar să sprijinim, deopotrivă, eforturile și investițiile antreprenorilor români în HoReCa din România și creșterea contribuției industriei noastre la PIB-ul României", a subliniat Valentin Șoneriu.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice