MyWIZ - Business în cloud
Peste 10 milioane de pasageri au avut, în 2018, zboruri întârziate, anulate şi supra-rezervate; punctualitatea pe aeroporturile din România, 79%

Peste 10 milioane de pasageri au avut, în 2018, zboruri întârziate, anulate și supra-rezervate; punctualitatea pe aeroporturile din România, 79%

Telex » Știri 8 ianuarie 2019  

Mai mult de 10 milioane de pasageri au avut parte, la nivel global, în anul 2018, de zboruri întârziate, anulate şi supra-rezervate, record valabil şi pentru România, unde numărul acestor pasageri a fost de de 83.300, conform unui studiu de specialitate citat de Agerpres.

Anul 2018 a fost considerat fără precedent în ceea ce priveşte operarea la timp a zborurilor. Vara lui 2018, în particular, a fost extrem de aglomerată şi haotică, mai ales pentru pasagerii care au călătorit din România pentru destinaţii clasice de vară, mai exact, locuri însorite, vacanţe la plajă. Conform studiului realizat de compania AirHelp, punctualitatea pe aeroporturile din ţara noastră în cursul anului trecut a fost de 79%. În fiecare zi, în medie, 4.800 de pasageri călătorind din România au întâmpinat astfel de probleme la decolare.

La nivel global, aproape fiecare al 5-lea zbor a fost afectat de un astfel de eveniment, unul dintre motivele principale ale acestor probleme fiind grevele personalului companiilor aeriene. Creşterea semnificativă a numărului de pasageri a pus, de asemenea, o presiune suplimentară pe aeroporturi, acestea din urmă fiind nevoite să se confrunte cu un trafic de pasageri la limita capacităţii.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.