PGS Business Developer – Premiul „Firme de top ale anului 2016” în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Constanța
Numărul 7, 28 feb. - 6 mar. 2017 » Cariere. Drumul spre performanță
Prezentă în București și Constanța, compania PGS Business Developer oferă servicii complete de contabilitate, la prețuri competitive, având la bază o experiență de peste 15 ani prin activitatea profesională a membrilor săi fondatori. Firma este membră a CECCAR încă din anul înființării sale.
Cu peste 20 de angajați și colaboratori, economiști și experți contabili membri ai CECCAR, consultanți fiscali membri ai Camerei Consultanților Fiscali, inspectori de resurse umane, consilieri juridici și personal administrativ, PGS Business Developer deservește peste 100 de clienți, societăți cu activitate în domenii dintre cele mai variate: comerț, agricultură, comerț cu cereale, farmaceutic, transport, al energiei eoliene, reparații navale, dar și organizații non-guvernamentale, cabinete medicale, notariate și persoane fizice autorizate.
În ultimii ani, în portofoliul firmei au intrat și societăți aflate în diverse stadii de insolvență, PGS Business Developer colaborând cu succes în acest sens cu practicieni în insolvență și avocați.
PGS Business Developer oferă ca avantaje ale externalizării serviciilor: evitarea costurilor cu salariile și contribuțiile pentru salariații aferenți departamentului de contabilitate, avizarea situațiilor financiare și a declarațiilor fiscale de către un membru al CECCAR, evitarea costurilor cu softul de contabilitate, cu consumabilele și a altor cheltuieli specifice unui spațiu de lucru, posibilitatea de a beneficia de servicii specializate și de experiența colectivă a unei echipe de experți contabili, consultanți fiscali și inspectori de resurse umane având informații permanent actualizate în ceea ce privește legislația în vigoare.
Servicii
- Evidență contabilă în partidă dublă (la sediul clientului sau al firmei);
- Evidență contabilă în partidă simplă;
- Supravegherea departamentului contabil al clientului (la sediul clientului sau al firmei);
- Asistență și reprezentare în cadrul inspecțiilor fiscale;
- Întocmirea și depunerea situațiilor financiar-contabile, a declarațiilor privind taxele și impozitele, a fișelor fiscale;
- Lucrări de verificare și refacere a contabilității;
- Întocmirea a diverse contestații;
- Optimizarea costurilor fiscale cu respectarea legislației în vigoare;
- Asistență la întocmirea dosarelor de leasing, de creditare etc.;
- Asistență la organizarea departamentului financiar-contabil și a politicilor financiar-contabile;
- Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale;
- Diverse operațiuni-suport financiare și fiscale.
- Întocmirea documentelor privind angajarea salariaților;
- Asistență și îndrumare pe durata desfășurării relațiilor de muncă și întocmirea actelor prevăzute de lege privind modificarea și încetarea contractelor de muncă;
- Întocmirea, completarea și transmiterea electronică a Registrului general de evidență al salariaților;
- Calculul statelor de plată în concordanță cu activitatea desfășurată de angajați, înregistrată în pontajele lunare, și stabilirea indemnizațiilor de concedii medicale și a altor indemnizații speciale;
- Întocmirea de adeverințe care atestă activitatea desfășurată de salariați și eliberarea de adeverințe solicitate în baza unor legi speciale;
- Întocmirea actelor specifice prevăzute de legislația muncii: regulamente interne, fișe de post, decizii, contracte colective;
- Analiză și soluții în rezolvarea situațiilor particulare apărute în relațiile de muncă;
- Întocmirea și depunerea declarației 112.
- Consultanță financiar-contabilă;
- Consultanță fiscală;
- Consultanță juridică în domeniul societar;
- Consultanță juridică privind insolvența, lichidarea, reorganizarea societăților.
- Redactarea de cereri, acte constitutive, acte adiționale, hotărâri ale adunării generale a acționarilor/asociaților, acorduri de constituire, contracte de comodat, închiriere, cesiune de părți sociale etc.;
- Atestarea de acte juridice și contracte;
- Recuperări de creanțe;
- Asistență și reprezentare juridică privind: înființarea de societăți comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale; dizolvări, lichidări și radieri de firme; suspendarea activității firmelor; înființări/radieri ale punctelor de lucru; găzduirea sediului social; schimbarea sediului social; completarea obiectului de activitate; cesiunea de părți sociale etc.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național