Piața Smart Home din România este estimată la aproximativ 20 milioane euro
Telex » Știri 15 noiembrie 2021
Piața Smart Home din România valorează, în prezent, circa 20 milioane euro, sub 1% din întreaga piață europeană, de 23 miliarde euro, arată datele unuia dintre liderii pieței de distribuție a produselor și accesoriilor IT&C din România, conform estimărilor realizate de unul dintre liderii pieței de distribuție a produselor și accesoriilor IT&C de pe piața locală, relatează Agerpres. „În România, piața Smart Home este încă una foarte mică, estimată la circa 15-20 de milioane de euro, sub 1% din întreaga piață europeană, de 23 de miliarde de euro, unde cererea cea mai mare este în UK, Germania, Franța și Italia. Totuși, o piață încă mică înseamnă un mare potențial de creștere, de 30%-40% în 2022. Noi am înregistrat rezultate foarte bune până acum, atât pe plan intern, cât și extern, cu produsele noastre Smart Home și suntem pregătiți să valorificăm această oportunitate de dezvoltare pe o piață în expansiune accelerată”, a declarat George Barbu, CEO ABN Systems International. Conform sursei citate, vânzările de produse Smart Home din portofoliul companiei au crescut cu 46%, în primul semestru din 2021 față de aceeași perioadă a anului trecut.
Potrivit statisticilor unor analize globale, dimensiunea pieței pentru case inteligente a fost evaluată la 79,13 miliarde de dolari, în 2020, și se așteaptă să ajungă la 313,95 miliarde de dolari până în 2026, cu o rată anuală de creștere de 25,3% în perioada prognozată (2021 - 2026). De asemenea, piața europeană de Smart Home se așteaptă să crească de la 23,2 miliarde de dolari în 2020, până la 39,6 miliarde de dolari până în 2025, cu o rată de creștere de 11,3%.
Totodată, în următorii patru ani, peste 400 de milioane de case din întreaga lume (19% din toate gospodăriile) vor avea cel puțin un tip de sistem inteligent instalat, relevă studiile de piață internaționale.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara