MyWIZ - Business în cloud
Platforma „Monitorul Prețurilor Carburanților” a înregistrat circa 180.000 de căutări în primele două săptămâni de la lansare

Platforma „Monitorul Prețurilor Carburanților” a înregistrat circa 180.000 de căutări în primele două săptămâni de la lansare

Telex » Știri 19 iulie 2019  

Pe platforma „Monitorul Prețurilor Carburanților” s-au înregistrat aproximativ 180.000 de căutări ale sortimentelor de carburanți în primele două săptămâni de la lansare, a anunţat Consiliul Concurenţei, într-un comunicat. Astfel, în intervalul menţionat, cele mai căutate sortimente au fost benzina standard (59.930) și motorina standard (54.932), ambele reprezentând 64% din căutări, restul sortimentelor - motorina premium (22.818), benzina premium (20.656), GPL (13.290) și încărcarea electrică (8.206) - însumând 36% din căutările totale.

Cele 180.000 de căutări au fost generate în urma a peste 62.000 de accesări, un utilizator unic fiind interesat de mai multe sortimente. Cele mai multe accesări provin de pe website (peste 29.600), iar din rândul aplicațiilor mobile majoritatea accesărilor provin de pe dispozitivele cu sistem de operare Android (în jur de 27.000) și iOS (aproximativ 5.700).

Cele mai multe căutări în aplicație provin din România, majoritatea din București și Timișoara, dar s-au înregistrat căutări care provin și din alte țări, cum ar fi Germania sau Marea Britanie.

Statisticile arată că cele mai multe descărcări ale aplicației s-au realizat din Google Play (în jur de 20.000), prin comparație cu App Store (peste 1.800).

În ceea ce privește datele demografice, acestea relevă că persoanele din categoria de vârstă 25-34 ani s-au arătat cele mai interesate de aplicație, urmate de persoanele din categoria de vârstă 35-44 ani.

Platforma „Monitorul Prețurilor Carburanților” este valabilă atât sub formă de aplicație web, cât şi ca aplicație mobilă (iOS și Android), ce poate fi descărcată din App Store şi Google Play şi afişează preţurile pentru carburanţii standard și premium (benzină şi motorină) practicate în staţiile din întreaga ţară ale marilor companii de profil, oferind multiple facilități de căutare, sortare și filtrare a datelor.

Inițial, „Monitorul prețurilor” a fost lansat drept proiect pilot și a fost dedicat componentei de retail alimentar. Acesta afișa prețurile produselor alimentelor de bază comercializate de marii retaileri din industria alimentară, iar platforma putea fi accesată doar din București și județul Ilfov.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.