MyWIZ, secretul contabililor de succes
Prețul corect

Prețul corect

Numărul 18-19, 2-15 august 2016  »  Revista presei economice

Intrarea în vigoare a legii prin care se stabilește pentru hipermarketuri o cotă obligatorie pentru vânzarea produselor agroalimentare românești a declanșat, cum se știe, un val de proteste din partea marilor retaileri. Este o temă preocupantă pentru o mare parte a populației țării, începând, desigur, cu producătorii. Din acest motiv se justifică întru totul citarea punctului de vedere exprimat de analistul Ionuț Bălan în revista Capital (25-31 iulie a.c.): „Oare cât de greu e să faci o rețea de distribuție cum au marii retaileri, ce aduc marfă din import, pentru a permite integrarea unor producători mici, ce-și vând acum roșiile în fața porții? Ceea ce au făcut hipermarketurile poate oricine. Piața Obor din Capitală continuă să fie mai ieftină decât orice hipermarket. Aici nu se practică taxă de raft și nu sunt nici prețuri prohibitive, ca la magazinele sibienilor. Iată un exemplu care arată că banii investitorilor, care ar putea face un lanț de distribuție, n-au de ce să meargă către produse din import, dacă mărfurile românești sunt calitativ mai bune și mai ieftine”.




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.