MyWIZ - Business în cloud

Procedurile pentru conectarea caselor de marcat la serverele ANAF, finalizate

Telex » Știri 28 aprilie 2017  

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat finalizarea specificaţiilor tehnice şi a structurii fişierelor pe care casele de marcat urmează să le trimită către ANAF, în conformitate cu Hotărârea pentru modificarea şi completarea normelor metodologice pentru aplicarea OUG nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin HG nr. 479/2003.

„Acestea au fost definitivate în urma întâlnirilor de lucru desfăşurate în ultimele cinci luni între ANAF şi reprezentanţii Asociaţiei Distribuitorilor de Aparate de Marcat Electronice Fiscale (ADAMEF) şi ai Patronatului Comercianţilor şi Servisanţilor de Case de Marcat. Legea prevede că, la 1 noiembrie 2018, preşedintele ANAF trebuie să emită un ordin care să precizeze data la care casele de marcat trebuie să transmită informaţiile către serverele instituţiei. Acest proiect vizează conectarea a peste un milion de case de marcat la serverele ANAF, astfel încât transmiterea de date să înceapă la jumătatea anului 2019”, se precizează într-un comunicat al ANAF.



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.