Producătorii români de alimente își pot promova produsele gratuit, pe o platformă online
Telex » Știri 25 martie 2020
Agenţia Didier pune la dispoziţia producătorilor de alimente din România o platformă online prin intermediul căreia îşi pot promova produsele şi serviciile fără costuri, pentru o perioadă de trei luni, potrivit unui comunicat citat de Agerpres. Reprezentanţii agenţiei îşi propun să sprijine mediul de business din ţara noastră şi să ajungă la consumatori pe această cale, cu informaţii utile şi soluţii adaptate acestor vremuri. „Platforma www.agroindustria.ro, aflată în portofoliul agenţiei Didier, a fost creată cu scopul de a informa corect şi obiectiv despre mediul de business din România, cu accent pe agricultură şi industrie alimentară. Începând cu data de 25 martie 2020, www.agroindustria.ro va publica gratuit toate comunicatele şi informările primite la adresa de e-mail info@agroindustria.ro, din partea companiilor care asigură necesarul zilnic de hrană al românilor”, se menţionează în comunicat.
Reprezentanţii agenţiei îndeamnă companiile să nu renunţe la marketing şi comunicare în această perioadă, chiar dacă sunt focusate mai mult pe producţie şi pe salvarea business-ului în contextul unei posibile crize economice. „Ne implicăm pentru companiile mici şi medii cu capital românesc şi asigurăm în aceste trei luni consiliere pentru conceperea şi transmiterea informaţiilor despre: calitatea produselor fabricate şi comercializate; implementarea unor măsuri de protecţie a angajaţilor, a consumatorilor şi de siguranţă alimentară; posibilităţile de cumpărare a alimentelor prin comandă telefonică; deschiderea, funcţionarea şi adaptarea magazinelor online; servicii de livrare la domiciliu; investiţii realizate şi sprijinul acordat în lupta împotriva COVID-19”, se mai precizează în comunicat.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice