Profesorii din UE pot primi o grădină în miniatură, ca material didactic
Numărul 19-20, 22 mai - 4 iunie 2018 » Direct de la sursă
Școlile din Uniunea Europeană pot solicita kituri de grădinărit personalizate, care să fie folosite de profesori drept material didactic, a anunțat Reprezentanța Comisiei Europene în România. Programul – lansat de Direcția Generală Agricultură și Dezvoltare Rurală (DG Agri) a Comisiei Europene – are ca scop sporirea gradului de conștientizare, în rândul elevilor, a importanței agriculturii (pentru hrană, mediul înconjurător și economie).
„Grădinăritul este o activitate practică. Prin introducerea lui în cadrul lecțiilor din școli, elevii vor fi încurajați să se implice în teme importante, de la securitatea și siguranța alimentară până la durabilitatea mediului înconjurător, bunăstarea animalelor, nutriție și nu numai”, se precizează într-un comunicat.
Grădina în miniatură conține un compost multifuncțional, semințe și o broșură cu instrucțiuni. Pachetul poate fi comandat de profesori până în luna octombrie 2018, prin completarea unui formular online.
Totodată, prin Pachetul pedagogic destinat profesorilor, acestora li se pun la dispoziție resurse educaționale gata de utilizare pentru a crea planuri de lecție pe trei teme (alimente, mediu și zona rurală).
Programul se înscrie în pachetul de inițiative derulate în școli și destinate creșterii gradului de conștientizare, pachet care mai include programele școlare prin care peste 30 de milioane de copii au primit lapte, fructe și legume în cursul anului de învățământ 2016/2017.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național