Românii, interesați de achiziția de vehicule rulate cu cel mult 37.000 km parcurși
Telex » Știri 19 iunie 2020
Românii interesaţi de vehicule second-hand vor ca numărul de kilometri parcurşi să nu depăşească 37.000, în timp ce, la nivel internaţional, clienţii achiziţionează vehicule cu un număr mediu de 40.000 de kilometri parcurşi, arată o analiză de specialitate realizată de reprezentanţii unei platforme globale online, informează Agerpres. Astfel, conform datelor centralizate de Tradus.com, în medie, în România, există o preferinţă pentru vehicule comerciale rulate fabricate în anul 2008, iar la nivel global utilizatorii se orientează către utilaje fabricate începând cu 2007. „Utilizatorii din România preferă în principal vehiculele comerciale uşoare, adică cele sub 3 tone, cum sunt dubiţele, spre deosebire de preferinţa generală pe plan global pentru camioane. Totuşi, în căutările de pe platformă, se poate observa o similaritate în preferinţele globale şi cele ale românilor: o cerere în creştere pentru unităţi agricole”, notează realizatorii analizei.
Anul trecut, platforma Tradus a fost vizitată de trei milioane de utilizatori din cele 45 de ţări în care este prezentă, iar 17% din totalul accesărilor au provenit din România. În primele primele 5 luni din 2020, s-au înregistrat, deja, 2,9 milioane de vizite, 14% din acestea fiind realizate de utilizatorii din ţara noastră.
Potrivit autorilor studiului, decizia de cumpărare a românilor este influenţată de ţara de provenienţă a vehiculelor. Astfel, aceştia se orientează în special după vehicule din Germania, Italia şi Belgia.
Numărul mediu de kilometri parcurşi de vehiculul comercial rulat este deosebit de important în decizia de achiziţie, iar românii interesaţi de vehicule second hand vor ca numărul de kilometri parcurşi să nu depăşească 37.000, faţă de preferinţele la nivel internaţional, unde clienţii sunt mai flexibili şi achiziţionează vehicule cu un număr mediu de 40.000 de kilometri parcurşi.
Analiza a avut la bază date de pe platformă din perioada ianuarie - decembrie 2019 şi a vizat numărul total de vizitatori de pe platformă, ponderea vizitatorilor români, preferinţa pentru categoriile de vehicule comerciale, brandurile prezente pe platformă, ţările preferate de cumpărători şi datele caracteristice care îi interesează în procesul de achiziţie. În acelaşi timp, au fost folosite date din perioada ianuarie - mai 2020 pentru a identifica numărul de vizitatori pe plan global şi ponderea vizitatorilor români.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național