S-a lansat campania de promovare „Făcut în țara mea”
Telex » Știri 8 aprilie 2020
Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România (ACDBR) lansează Campania de promovare „Făcut în ţara mea”, prin care intenţionează să unească mediul de afaceri românesc şi consumatorii sub acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia ţării, conform unui comunicat citat de Agerpres. Sloganul campaniei este „Alege româneşte, alege-ţi viitorul!”.
„Este important ca antreprenorii români să îşi asume rolul de vector al naţiunii, consumatorii să aleagă româneşte, iar statul să gândească şi să acţioneze în contextul actual în interes naţional. Cu ajutorul acestei iniţiative, ACDBR doreşte susţinerea economiei României, a securităţii alimentare a cetăţenilor noştri, în solidaritate cu statul român, pentru a trece peste cea mai mare criză sanitară şi economică, globală. Este vital ca toţi românii să conştientizeze importanţa consumului de produse şi de servicii autohtone, necesitatea câştigării independenţei economice a României şi acordarea şansei companiilor româneşti de a rezista acum, de a-şi menţine angajaţii şi de a trece cu toţii cu bine peste această criză”, susţin reprezentanţii ACDBR.
Aceştia semnalează faptul că, după încheierea pandemiei, există posibilitatea ca relansarea economică să nu fie imediată şi va exista o competiţie acerbă la nivelul Uniunii Europene şi pe plan mondial pentru a recupera pieţe. „Cu un ton precaut, însă profund ancorat în realitatea globală, venim în faţa Statului şi a românilor cu proiectul «Făcut în ţara mea», dorind ca România să conştientizeze faptul că există posibilitatea ca, după încheierea pandemiei, relansarea economică să nu fie imediată, ceea ce va genera o constantă presiune socio-economică asupra tuturor românilor. Anticipăm o competiţie acerbă în interiorul Uniunii Europene, dar şi pe plan mondial, în dorinţa naturală de a recupera economic, de a ocupa pieţe şi de a creşte nivelul propriu de trai. Noi, ACDBR, împreună cu voi, întreaga societate românească, ne dorim şi credem cu tărie că putem face acest lucru să devină realitate! În acest sens, venim în faţa dumneavoastră cu un proiect de viitor, cu un proiect ce îşi doreşte cu toată fiinţa ca România să îşi atingă potenţialul pe care îl are şi să prospere, din nou”, afirmă membrii asociaţiei.
Asociaţia Companiilor de Distribuţie de Bunuri din România reprezintă „distribuţia tradiţională” a bunurilor de larg consum pe teritoriul României, în sistemul HoReCa şi în piaţa magazinelor de proximitate/retaileri independenţi.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național