MyWIZ - Business în cloud
Secțiunea SOS numere de urgență la nivel național și internațional disponibilă și offline, în cadrul aplicatiei InfoCons

Secțiunea SOS numere de urgență la nivel național și internațional disponibilă și offline, în cadrul aplicatiei InfoCons

Telex » Știri 30 decembrie 2022  

Secțiunea SOS a aplicației InfoCons este disponibilă de acum și offline (fără acces la o rețea de internet), iar consumatorii au acces la numerele de urgență atât la nivel național, cât și internațional, dar și posibilitatea de a le apela direct, fără costuri suplimentare, cu aplicația menționată, potrivit unui comunicat de presă citat de Agerpres. InfoCons menționează că această facilitate reprezintă un real ajutor pentru consumatori, în special atunci când accesul la internet este prohibit ca urmare a unor costurilor sau nu au acces la o rețea de internet. Totodată, în această secțiune SOS, au acces la întreaga listă a punctelor de trecere a frontierei din România, precum și la timpul estimat pe care consumatorii îl vor petrece la ieșirea și la intrarea în țară.

Aplicația gratuită InfoCons este disponibilă în 33 de limbi și vine în sprijinul consumatorilor cu informații utile, corecte, transparente și pe înțelesul tuturor. Aplicația adună în secțiunea SOS numerele pentru: urgențe - în cazul în care consumatorii se află într-o situație de criză; Protecția Consumatorilor dacă întâmpină probleme cu produsele și serviciile achiziționate; Autoritatea Națională Sanitară și pentru Siguranța Alimentelor în cazul în care se confruntă cu probleme legate de alimente; precum și numerele utile și de urgență la nivel județean cum ar fi: primărie, poliția locală, Direcția Sanitar-Veterinară, Direcția de Sănătate Publică. Aplicația InfoCons este disponibilă pentru orice sistem de operare IOS, Android și Huawei.

Astfel, având la îndemână aplicația gratuită InfoCons, consumatorii pot evita problemele care pot apărea pe parcursul sărbătorilor, pentru a nu avea surprize neplăcute. De asemenea, aplicația InfoCons pune la dispoziția consumatorilor: scanarea codurilor QR de pe etichetele energetice ale produselor electrocasnice și ale dispozitivelor electronice; scanarea codurilor de bare ale produselor agroalimentare pentru a afla ingredientele, numărul și tipul aditivilor alimentari, alergeni, cantitatea de zahăr, sare, calorii; toate numerele utile și de urgență la nivel local, național și internațional; alertele pentru produsele alimentare și nealimentare.

InfoCons menționează că dreptul la informare este un drept fundamental al cetățenilor, iar mai ales în situațiile de urgență acest drept este unul esențial. În momentele de criză, orice minut contează și poate face diferența. Astfel, scurtarea procesului de căutare a numerelor de urgență prin colectarea acestora într-o singură aplicație înseamnă câștigarea unor minute în plus, minute care, în unele situații, sunt esențiale.

"În contextul actual, accesul direct, gratuit și nemijlocit la informare cu privire la soluționarea unor probleme imediate de tip acces la numere de telefon de urgență trebuie să fie o normalitate indiferent de etnie, sex, vârstă, religie, cetățenie și, în acest considerent, InfoCons aduce în premieră, la nivel global, prima soluție unitară prin care cetățeanul poate avea acces direct, simplu și eficient la numere de telefon de urgență în cadrul Aplicației Inovative Unice la nivel global și gratuite InfoCons", a afirmat Sorin Mierlea, președinte InfoCons.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.