MyWIZ, secretul contabililor de succes
Sondaj: Angajaţii care lucrează de acasă reprezintă 60% din forţa de muncă la nivel global

Sondaj: Angajații care lucrează de acasă reprezintă 60% din forța de muncă la nivel global

Telex » Știri 25 ianuarie 2021  

Angajaţii care lucrează de la distanţă reprezintă aproape două treimi (60%) din forţa de muncă existentă la nivel global, însă mai puţin de jumătate dintre companii au politici de lucru remote, la nivelul întregii organizaţii, reiese dintr-un sondaj efectuat în 12 ţări, citat de Agerpres. Potrivit analizei realizată de Accenture, pandemia COVID-19 evidenţiază o discrepanţă imensă, de 86%, în ceea ce priveşte maturitatea digitală între companiile care se concentrează pe formare, leadership şi sprijin cultural pentru angajaţii lor şi cei care nu fac acest lucru.

Cu toate că aproape două treimi (60%) din forţa de muncă globală lucrează de acasă, unul din trei angajaţi folosesc în continuare propriul dispozitiv pentru a-şi desfăşura activitatea.

Raportul, intitulat „Honing Your Digital Edge”, arată că 25% dintre angajaţi se confruntă periodic cu probleme în ceea ce priveşte tehnologiile de lucru la distanţă.

De asemenea, companiile identificate ca fiind fluente digital au o probabilitate de 5,4 ori mai mare să prognozeze o creştere ridicată a veniturilor în următorii trei ani, sunt considerate un loc de muncă foarte bun de către majoritatea angajaţilor (69%) şi conduc topurile de satisfacţie a clienţilor (68%).

Per ansamblu, companiile care pun accent pe fluenţă digitală au angajaţi mai activi şi conduc la capitolul inovaţie şi servicii pentru clienţi, se menţionează în cercetarea de specialitate.

Sondajul Accenture 2020 privind rezilienţa forţei de muncă globale a fost realizat, în perioada mai - august, pe un eşantion de peste 5.400 de angajaţi din 12 arii geografice: Australia, Brazilia, Canada, China, Franţa, Germania, India, Japonia, Singapore, Spania, Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii. Cercetarea acoperă nouă sectoare: bănci/pieţe de capital, comunicaţii, mass-media şi tehnologie, asigurări, bunuri de consum şi servicii, high tech, retail, aerospaţial şi apărare, energie, respectiv petrol şi gaze.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.