Sondaj: Suntem sunt mai atenți la impactul activității noastre asupra mediului
Telex » Știri 13 martie 2019
Românii încep să fie mai atenţi nu doar la calitatea vieţii lor, ci şi la impactul pe care acţiunile lor le au asupra mediului înconjurător, se arată într-un sondaj realizat de o companie de cercetare de piaţă, citat de Agerpres. Astfel, 8 din 10 persoane refolosesc pungile de la magazin (faţă de 74% în 2018), iar ponderea celor care au reciclat a crescut de la 51% în 2018, la 58% în 2019. Mai mult, 28% dintre consumatori au cumpărat produse de la companiile care se implică în protejarea mediului, tendinţa fiind semnificativ mai mare în cazul tinerilor de 18-23 ani (41%).
„Comportamentul consumatorilor români se schimbă, iar brandurile trebuie să ţină cont de acest lucru. Ele pot câştiga o bună parte dintre consumatori de partea lor făcând reciclarea mai facilă, ajutând la conştientizarea risipei alimentare şi utilizând tehnologia pentru a-i uşura consumatorului viaţa. În 2019, brandurile pot atrage atenţia asupra lor şi îşi pot demonstra utilitatea interacţionând şi creând engagement în moduri interactive şi distractive pentru consumator”, a declarat Traian Năstase, managing partner iSense Solutions, compania care a realizat studiul. Cercetarea a fost realizată online pe 1.011 respondenţi şi este reprezentativă pentru mediul urban din România, cu un grad de eroare de +/- 3,1 % la un nivel de încredere de 95%.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice