Studiu: Asigurările și vignetele, cele mai achiziționate servicii financiare online
Telex » Știri 1 februarie 2019
Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (54%) se menţin conservatori când vine vorba despre servicii financiare cumpărate online, preferând, încă, un contact direct în vederea achiziţiei acestui tip de servicii, conform studiului „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, informează Agerpres. Conform unui comunicat, studiul a fost realizat în de Exact Business Solutions, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de 1.123 respondenţi, internet users, cu vârsta între 18 şi 65 de ani.
„Asigurările şi vignetele sunt cele mai achiziţionate servicii financiare online din ultimele 6 luni, în cazul primei categorii fiind înregistrat un procentaj de 18%, iar în cel de-al doilea ” 12%”, a afirmat Julien Zidaru, managing partner Exact Business Solutions.
În cazul ambelor categorii de asigurări, principalul target este reprezentat de bărbaţi.
Chestionaţi în legătură cu tipul de asigurare auto cumpărată online, asigurarea de tip RCA a reprezentat răspunsul a 87% dintre participanţii la studiu, iar asigurarea de tip CASCO opţiunea a 13% dintre aceştia. Interesant de remarcat este faptul că, în cazul asigurării CASCO, aceasta este achiziţionată online în mai mare măsură de femei (16% versus 10%, procentaj înregistrat în cazul bărbaţilor).
În ceea ce priveşte asigurările de locuinţă cumpărate online, 73% dintre românii utilizatori de internet au achiziţionat PAD (Poliţa de Asigurare împotriva dezastrelor naturale). Şi în acest caz, bărbaţii sunt principalii cumpărători: 79% versus 65%, procentaj înregistrat în rândul femeilor. Asigurarea facultativă pentru locuinţă este cumpărată online în egală măsură de femei şi bărbaţi, 6 din 10 făcând o astfel de achiziţie în ultima jumătate de an.
Analizând zona serviciilor de online banking, s-a constatat că 8% din populaţia utilizatoare de internet a optat în ultima jumătate de an pentru emiterea unui card online. Conturi bancare online au fost deschise de 7% din categoria de public analizată, aceeaşi pondere fiind consemnată şi în cazul creditelor contractate online.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale