Studiu: Generația Z, cea mai interesată de implicarea socială a companiilor în rezolvarea problemelor sociale din România
Telex » Știri 14 februarie 2019
Tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani (Generaţia Z) sunt cei mai interesaţi de implicarea socială a companiilor în comunităţile şi problemele sociale din România, iar 96% dintre aceştia cunosc cel puţin o companie care s-a implicat sau se implică activ în astfel de campanii, potrivit unui studiu citat de Agerpres. Cercetarea de specialitate arată că, deşi companiile investesc sute de mii de euro în proiecte de CSR, la nivel naţional, proiectele de implicare în societate ale companiilor rămân un subiect puţin dezbătut, iar în acest sens unul din patru români afirmă că nu cunoaşte vreo astfel de iniţiativă.
Majoritatea proiectelor de CSR vizează domenii precum mediu şi educaţie, în timp ce mai puţin cunoscute sunt proiectele de donaţii pentru îmbunătăţirea spitalelor din România.
Astfel, 23% din totalul campaniilor de responsabilitate socială vizează domeniul mediu, urmat de proiectele care îşi propun să îmbunătăţească educaţia din România (11%), iar apoi cele cu aria de interes în ajutorarea copiilor. Pe locul 4 sunt menţionate proiecte ce au ca scop prevenirea cancerului, în timp ce pe locul 5 se situează proiectele de combatere a sărăciei. Sportul şi nutriţia ocupă poziţia 6 printre campaniile de CSR ce promovează un stil de viaţă sănătos. De asemenea, pe locul 7 se află campaniile de donaţii ce au în prim plan îmbunătăţirea spitalelor.
Studiul de specialitate a investigat care sunt cele mai cunoscute campanii de CSR (responsabilitate socială corporativă) din ţara noastră şi cu ce companii asociază românii astfel de proiecte.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice