Studiu: Magazinele online înregistrează creșteri ale vânzărilor cu peste 45% în luna "Black Friday"
Telex » Știri 3 noiembrie 2023
Luna "Black Friday" crește cu peste 45% vânzările magazinelor online, în comparație cu media lunară anuală, relevă un studiu de specialitate, citat de Agerpres. Astfel, potrivit cercetării realizată de platforma Aqurate, în această marjă, cele mai mari creșteri apar în categoriile produselor pentru copii și bebeluși (+75,8%), sănătate și înfrumusețare (+55,5%) și casă și grădină (+55,1%).
"An de an, impactul Black Friday la nivelul întregii luni noiembrie aduce un vârf al vânzărilor, deseori neegalat, în rândul multor magazine online, nici de Crăciun, Paște sau alte momente de vârf în calendarul cumpărăturilor online. Am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată un plus general de 45,7%", a declarat Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
În topul creșterilor se mai regăsesc produsele din categoriile: Electronice (+50,3%), Cărți și multimedia (+48,3%), Haine și accesorii (+40,9%), Pet shop (+40,7%), Artă și divertisment (+38,9%), Bricolaj și DYI (+34,7%) și Alimente, băuturi și tutun (+10,7%).
Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din zece categorii de comerț electronic.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial