Studiu: O treime dintre firmele mici și mijlocii din România nu au site pe Internet
Telex » Știri
14 decembrie 2016
Circa 69% dintre companiile mici şi mijlocii din România deţin un site pe Internet, în timp ce aproape o treime nu au nicio identitate online, reiese dintr-un studiu realizat de compania românească Smart Bill şi agenţia de marketing online Canopy. Studiul mai arată că 63% dintre companiile care nu au site consideră că nu este necesară o prezenţă online pe motiv că afacerea este la început, nu au avut până acum resurse interne necesare sau nu îi văd relevanţa pentru profilul firmei. De asemenea, pentru a se promova, afacerile prezente online apelează în special la reţele de socializare (social media), optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), e-mail marketing şi Pay Per Click (PPC). Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eşantion de 1000 de companii mici şi mijlocii din România.
Conform studiului, 18% dintre companii au menţionat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,4% au afirmat că nu au ştiut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,2% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezenţe online. Doar 10% dintre companiile care nu deţin un site web au precizat că intenţionează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul este deja în construcţie.
(Sursa: News.ro)
De 1 și 8 Martie „un cântec, un zâmbet, o floare” oferite mamelor, soțiilor, prietenelor, colegelor noastre
Arta Thaliei – de la viață pe scenă și de la scenă la publicul larg
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni