Studiu: Promovarea prin tehnologia „deep lerning” a generat cu 41% mai multe click-uri decât în campanii clasice
Telex » Știri 29 iulie 2019
Campaniile de marketing derulate cu ajutorul tehnologiei „deep learning”, care permite distribuţia către consumatori în timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat, au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice, relevă o analiză de specialitate, citată de Agerpres. În acest context, datele centralizate de RTB House arată că, în 2018, jumătate dintre investiţiile în marketing realizate de către jucătorii din piaţa de turism au mers către advertising-ul digital.
Estimările pentru acest an sunt că nivelul investiţiilor va creşte la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing, în timp ce aproximativ 10% din aceste bugete vor fi direcţionate către publicitatea programatică.
Pe de altă parte, în raportul „Travel Industry Marketing Study 2019” se menţionează că aproape jumătate (46%) dintre specialiştii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunţuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă. Astfel, algoritmii dezvoltaţi cu ajutorul tehnologiilor „deep learning” pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacţiune a unui utilizator.
Tehnologia „deep learning” permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc.), ci şi a mai multor tipuri secundare de date şi informaţii. Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin şi să prezică ţinta de achiziţie. Conform analizei RTB House, campaniile derulate cu ajutorul „deep learning” au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice