Târg de Florii la MADR, în perioada 14-17 aprilie
Telex » Știri 11 aprilie 2022
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) găzduiește, în perioada 14-17 aprilie, un Târg de Florii, la care vor fi prezenți 28 de mici întreprinzători locali, membri ai Asociației „Produs de Cluj”, conform unui comunicat al instituției, citat de Agerpres. Astfel, din 14 aprilie, între orele 8:00-18:00, producători de preparate alimentare care păstrează tradiția locală și meșteri artizani vor expune publicului sortimente de produse tradiționale obținute după rețete proprii și obiecte realizate manual.
Printre produsele românești care se vor regăsi la Târgul de Florii din acest an se numără gemuri, dulcețuri, compoturi, siropuri din fructe, zacuscă, uleiuri presate la rece, turtă dulce, ciocolată, pâine și prăjituri de casă, brânzeturi, produse din carne, băuturi spirtoase și vinuri.
Nu vor lipsi costumele populare din zona Ardealului, cojoacele și curelele din piele, produsele cosmetice bio și cele din lavandă, articolele sculptate în lemn, precum și ouăle încondeiate.
Evenimentul de la MADR va reuni, pe lângă partenerii clujeni ai Asociației, mici întreprinzători din alte județe, invitați speciali, care vor expune, de asemenea, produse realizate manual.
Între expozanți se va afla, în premieră, și Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj-Napoca, iar la standul acesteia vor fi prezentate spre vânzare produse provenite din fermele și stațiunile proprii. Stațiunea Viticolă Apoldia Maior va expune spre vânzare vinurile albe Docentus, Eruditus și Traminer Roz, precum și vin Bag în box servit la pahar, Ferma Cojocna va fi prezentă cu ulei presat la rece, iar din serele Universității vor fi aduse roșii cherry.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice