Twitter ar putea lansa în premieră un serviciu de socializare pe bază de abonament
Numărul 11, 28 martie - 3 aprilie 2017 » Conectarea la era digitală
Twitter analizează oportunitatea lansării unei versiuni premium a platformei Tweetdeck, destinată profesioniștilor, transmite Reuters, citată de News.ro. Potrivit sursei citate, acest lucru crește probabilitatea perceperii în premieră a unei taxe de abonament pentru utilizatori.
Versiunea premium a Tweetdeck, o interfață care ajută utilizatorii să navigheze pe Twitter, ar putea include instrumente dezvoltate astfel încât promoterii, jurnaliștii, profesioniștii și alte categorii de utilizatori ai rețelei să afle mai repede ce se întâmplă în lume, fără reclame, potrivit companiei.
Compania efectuează în prezent un studiu pentru a evalua interesul față de o versiune mai nouă și îmbunătățită a Tweetdeck, potrivit declarațiilor unui purtător de cuvânt al Twitter, Brielle Villablanca. Aceasta a adăugat că Twitter are în vedere mai multe modalități de a transforma Tweetdeck într-un instrument mai util pentru profesioniști. Twitter face periodic sondaje pentru a afla păreri ale utilizatorilor despre experiențele pe rețeaua de socializare și pentru a se informa cu privire la deciziile legate de investițiile în produse.
Twitter s-ar alătura astfel altor companii de social media, precum divizia LinkedIn a Microsoft, care au pus la dispoziția utilizatorilor versiuni pe bază de abonament ale platformelor de socializare, pentru a oferi acces la mai multe date.
În prezent, nu există niciun indiciu că Twitter analizează introducerea de abonamente pentru toți utilizatorii săi.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național