UE: 128,5 milioane de euro pentru promovarea produselor agricole
Numărul 2, 24-30 ianuarie 2017 » Direct de la sursă
Noul apel pentru campanii multianuale de promovare a produselor agricole, lansat de Comisia Europeană, are la dispoziție un buget total de 128,5 milioane de euro, cu rate de finanțare a proiectelor de la 70 la 85%. Programele selectate se vor desfășura în Uniunea Europeană și în țări terțe și vor avea ca obiectiv promovarea consumului și a produselor europene de calitate. Termenul-limită pentru depunerea propunerilor de finanțare este 20 aprilie 2017, informează Reprezentanța Comisiei Europene în România.
Deschiderea piețelor pentru produsele europene este una dintre prioritățile comisarului european pentru agricultură și dezvoltare rurală, Phil Hogan, care a declarat: „Proiectele pe care le-am primit în 2016 ne-au arătat că noua politică de promovare s-a dovedit a fi mult mai deschisă, deoarece mai mult de jumătate dintre proiectele selecționate nu beneficiaseră până atunci de o finanțare europeană. Prioritățile pentru anul 2017 reflectă mai mult ca niciodată deschiderea spre țările terțe, în creștere față de anii anteriori”.
- propuneri de programe simple, urmând a fi depuse de una sau mai multe organizații dintr-un singur stat membru (buget de 85,5 milioane de euro);
- propuneri de programe multiple, urmând a fi depuse de organizații din mai multe state membre sau de mai multe organizații de nivel european (buget de 43 de milioane de euro).
Comisia Europeană va organiza o zi de informare pe această temă, în data de 31 ianuarie, la Bruxelles. Aceasta va fi dedicată consilierii beneficiarilor potențiali în definirea proiectelor proprii, precum și prezentării de exemple de programe de succes și va fi deschisă participării tuturor părților interesate – viitori beneficiari, agenții de publicitate ca organisme de implementare, autorități naționale.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice