MyWIZ, secretul contabililor de succes
Un nou instrument care sporește vizibilitatea online a firmelor româneşti: Turul Virtual Google 360 Inside View

Un nou instrument care sporește vizibilitatea online a firmelor româneşti: Turul Virtual Google 360 Inside View

Numărul 37, 25 sept. - 1 oct. 2018  »  Conectarea la era digitală

Clienții vor putea, astfel, explora virtual sediul și facilitățile oferite de un furnizor de servicii

Turul Virtual Google 360 Inside View, un produs interactiv care sporește semnificativ vizibilitatea online a businessurilor din România și interacțiunea cu potențialii clienți, a fost lansat zilele trecute în ţara noastră. Acesta este un instrument care facilitează accesul rapid și permanent, 24/24, în sediile unei companii, fie cabinet medical, spațiu de cazare, salon de beauty sau spațiu rezidențial.

Noua facilitate a fost lansată pe piaţa din România de Id-entity, companie specializată în conceperea, producerea și gestionarea conținuturilor și serviciilor de comunicații digitale, şi FCR Media On Line, care deține și gestionează brandul Pagini Aurii pe piața românească.

„Prin noul instrument, practic, clienții actuali și potențiali pot explora locația, interiorul și facilitățile oferite de un furnizor de servicii prin intermediul unei reprezentări fotografice fidele și interactive, realizată prin tehnologia 360°. Turul virtual consolidează prezența unei afaceri pe platformele Google, fiind afișat atât în secțiunea Google Maps, cât și în rezultatele Google Search. Turul Virtual Google 360 Inside View reprezintă un mijloc de promovare ce poate fi integrat și cu alte canale de marketing precum Social Media, website-uri, directoare, tool-uri VR. De asemenea, poate fi convertit în video-uri 360°”, precizează Google, într-un comunicat.

Lansarea unui astfel de produs are loc în contextul în care 44% din utilizatorii de internet apelează la Google Maps pentru a căuta informații despre o afacere. În plus, companiile care îmbină vizualurile cu un tur virtual pot genera un trafic dublu față de cele fără astfel de conținut.

Turul virtual este un produs devenit popular în rândul companiilor din Europa de Vest și Statele Unite ale Americii. Magazinele de retail sunt deja în faza în care integrează e-commerce-ul în tururile virtuale. Pe de altă parte, HoReCa integrează atât Google Street View, cât și tururi personalizate cu funcționalități avansate de rezervare, vizualizare meniu și bannere interactive.

„Succesul obținut pe celelalte piețe ne-a convins să oferim și în România acest produs. Până în prezent, am realizat peste 12.300 de tururi virtuale, iar evoluția domeniilor în care este folosită această tehnologie ne-a surprins. În domeniul imobiliarelor este principalul «tool» care promovează spații rezidențiale și office într-o manieră foarte atrăgătoare. În Spania, unul dintre sectoarele în care ne-am consolidat este cel al muzeelor/expozițiilor și al edificiilor istorice și culturale”, a subliniat Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România. Mai mult decât atât, în Italia sunt grupuri de francize care își actualizează anual tururile virtuale. Pe piața din România, spune Andreea Cristinari, turul virtual câștigă teren pe nișa cabinetelor medicale și saloanelor de wellness/fitness. Acestea aleg să își pună în valoare spațiile și facilitățile prin tururi virtuale care atrag și pot converti potențiali clienți.  

„Prin acest parteneriat (…), Pagini Aurii face un pas important pentru piața digitală competitivă din România și se aliniaza ofertei celor mai importante cataloage și motoare online de căutare business din Europa”, declară directorul general al FCR Media On Line, Mihai Cristea. (Al.R.)




Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.