Un nou instrument pentru promovarea României ca destinaţie de business
Numărul 29, 18-24 octombrie 2016 » Direct de la sursă
InvestRomania a lansat clipul de promovare a României ca destinaţie de business „Romania, the Strategic Choice”, în scopul promovării avantajelor competitive ale ţării noastre în rândul investitorilor străini. „Prin acest clip, InvestRomania a creat un nou instrument pentru promovarea României ca destinaţie de business. Filmul este creat modular, astfel încât să poată fi adaptat de către orice persoană, în funcţie de sectorul de interes”, a declarat Manuel Costescu, secretar de stat în Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri. Clipul poate fi vizionat la adresa youtu.be/ZzbKHYqwsA0.
InvestRomania este instituţia guvernamentală care are scopul de a oferi sprijin investitorilor străini în ţara noastră. Obiectivul ei este acela de a atrage şi de a facilita investiţiile străine directe în România. Instituţia are atribuţii în coordonarea, monitorizarea şi aplicarea politicii Guvernului la nivel naţional în domeniul promovării, marketingului, atragerii şi implementării investiţiilor străine. InvestRomania are în portofoliu şi gestiune 61 de proiecte care reprezintă un potenţial de investiţii de aproximativ 1,5 miliarde de euro şi peste 17.000 de locuri de muncă.
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice