MyWIZ, secretul contabililor de succes
Un nou site al Rețelei Centrelor Europene ale Consumatorilor

Un nou site al Rețelei Centrelor Europene ale Consumatorilor

Telex » Știri 16 decembrie 2021  

Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net) își lansează astăzi noul site, www.eccnet.eu, care va include răspunsuri la toate întrebările consumatorilor europeni privind drepturile lor, potrivit unui comunicat al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), citat de Agerpres. O echipă internațională de specialiști ai ECC-Net din Țările de Jos, Irlanda, Suedia, Cipru, Italia și Germania a colaborat pentru a realiza o resursă clară și cuprinzătoare de informații și răspunsuri la toate problemele și dilemele relevante pe care le întâmpină în prezent consumatorii europeni, se menționează în comunicat.

Noua platformă digitală este ușor de utilizat și reprezintă un ghid complet și practic pentru protecția consumatorilor, conform legislației Uniunii Europene.

Potrivit ANPC, noul site al ECC-Net oferă consumatorilor îndrumări practice despre modul în care să-și exercite drepturile și unde să apeleze atunci când au nevoie de ajutor.

Pe lângă o multitudine de informații, pe noul site consumatorii vor găsi datele de contact ale tuturor Centrelor Europene ale Consumatorilor din toate statele UE și din țările Spațiului Economic European - Norvegia și Islanda -, la care pot apela pentru a adresa o întrebare sau a trimite o reclamație cu privire la o tranzacție transfrontalieră.

Rețeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor oferă consumatorilor europeni consiliere cu privire la drepturile lor, precum și la protecția legală atunci când fac cumpărături și călătoresc într-un alt stat membru al Uniunii Europene sau într-o țară din Spațiul Economic European.

Fiecare dintre centrele naționale membre ale ECC-Net are sarcina de a ajuta consumatorii, încercând să găsească o soluție amiabilă extrajudiciară pentru litigiile dintre consumatori și comercianți, în urma tranzacțiilor transfrontaliere.

Acolo unde este necesar, centrele discută direct cu operatorul economic și se asigură că, în aceste situații, consumatorul este informat cu privire la drepturile sale și primește asistență de specialitate, în propria limbă, se precizează în comunicatul ANPC.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.