Rezultatele căutării în articole după titlu și conținut

Eurostat: Pandemia a dus la creșterea datoriei guvernamentale în UE ca procentaj din PIB, în T3

Eurostat: Pandemia a dus la creșterea datoriei guvernamentale în UE ca procentaj din PIB, în T3

La finalul trimestrului trei din 2020, încă afectat de măsurile de izolare introduse pentru a stopa răspândirea pandemiei de coronavirus, care au dus la creșterea necesităților de finanțare, datoria guvernamentală s-a situat la 97,3% din PIB în zona euro și la 89,8% din PIB în Uniunea Europeană...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

Antreprenorii români alocă bugete între 5.000 și 200.000 euro pentru branding și marketing online

Antreprenorii români alocă bugete între 5.000 și 200.000 euro pentru branding și marketing online

Peste 65% dintre antreprenorii români aleg să lucreze la brandul lor, investesc în activități de branding și marketing online și sunt dispuși să aloce un buget între 5.000 și 50.000 euro, iar la nivel internațional până la 200.000 de euro, arată datele centralizate într-un studiu de ...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

Kaspersky: Jumătate dintre femeile care activează în IT susțin că pandemia de COVID-19 a întârziat progresul în carieră

Kaspersky: Jumătate dintre femeile care activează în IT susțin că pandemia de COVID-19 a întârziat progresul în carieră

Jumătate (50%) dintre femeile care lucrează în domeniul tehnologiei consideră că efectele pandemiei de COVID-19 au întârziat progresul lor în carieră, iar într-o pondere similară s-au străduit să gestioneze munca și viața de familie, începând din martie 2020, arată datele noului raport ...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

Peste jumătate dintre persoanele care au folosit internetul în 2020 și-au luat măsuri de protecție a datelor personale

Peste jumătate dintre persoanele care au folosit internetul în 2020 și-au luat măsuri de protecție a datelor personale

Mai mult de jumătate dintre persoanele în vârstă de 16-74 ani care au folosit internetul în ultimele 3 luni, în anul 2020, și-au luat măsuri pentru a preveni accesul la datele personale pe internet, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică (INS), citate de Agerpres. ...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

Cushman & Wakefield Echinox: Piața de investiții imobiliare din România a fost deosebit de rezistentă în fața pandemiei în 2020

Cushman & Wakefield Echinox: Piața de investiții imobiliare din România a fost deosebit de rezistentă în fața pandemiei în 2020

Volumul total investit în active imobiliare în România a ajuns, în 2020, la 914 milioane euro, o creștere de 28% față de anul anterior, fapt ce demonstrează reziliența pieței de investiții din România în perioada pandemiei de COVID-19, conform raportului Romania Investment Marketbeat, lansat ...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

Reducerea decalajului digital, siguranța mai bună cu ajutorul senzorilor, un viitor fără parole – în topul tendințelor din tehnologie în acest an

Reducerea decalajului digital, siguranța mai bună cu ajutorul senzorilor, un viitor fără parole – în topul tendințelor din tehnologie în acest an

Tendințele în tehnologie preconizate inițial pentru anul 2024 vor fi accelerate mai devreme decât se credea, iar în 2021 conectivitatea va deveni esențială în societate și în activitatea economică, reiese din estimările Cisco, citate de Agerpres. Compania de tehnologie a întocmit un top ...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

67% dintre români utilizează produse și servicii bancare

67% dintre români utilizează produse și servicii bancare

Doi din trei români (67%) utilizează produse și servicii bancare de orice fel, precum conturi curente, carduri, credite, depozite și efectuează plăți, potrivit studiului Digitalizarea sistemului bancar în percepția românilor, realizat în luna decembrie 2020 de Institutul Român pentru Evaluare ...

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021

Studiu privind impactul pandemiei de COVID-19 asupra firmelor din județul Arad

Studiu privind impactul pandemiei de COVID-19 asupra firmelor din județul Arad

Abordarea pandemiei de COVID-19 a fost o provocare pentru toate societățile, indiferent de dimensiunea sau de locația lor. În prezentul articol ne propunem următoarele obiective de cercetare: identificarea impactului pandemiei de COVID-19 asupra firmelor de contabilitate din județul Arad și asupra clienților lor și evaluarea modului în care companiile au gestionat impactul pandemiei asupra activității lor, precum și a relației pe care aceste companii o au cu autoritățile române și cu CECCAR. Pentru a atinge aceste obiective am folosit o cercetare descriptivă de tip transversal, prin intermediul unui chestionar adresat firmelor de contabilitate din județul Arad.

  Nr. 3, 26 ian. - 1 feb. 2021


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.