Rezultatele căutării în articole după titlu și conținut

România, pe primul loc în CEE la cheltuielile consumatorilor pe alimente în magazinele fizice

România, pe primul loc în CEE la cheltuielile consumatorilor pe alimente în magazinele fizice

România se află pe primul loc în Europa Centrală și de Est (CEE) în ceea ce privește cheltuielile consumatorilor pe alimente în magazinele fizice, cu cu 66% din totalul cheltuielilor, potrivit unei companii de investiții imobiliare, citată de Agerpres. Conform analizei, în ultimii cinci ani ...

  Nr. 36, 14-20 sep. 2022

Modificări la Titlul VIII „Accize și alte taxe speciale” din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal

Modificări la Titlul VIII „Accize și alte taxe speciale” din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal

♦ Între altele, au fost înlocuite unele formulare pe suport de hârtie cu cele în format electronic Executivul a adoptat, prin HG, o serie de modificări și completări la Titlul VIII „Accize și alte taxe speciale” din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, ...

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022

eJobs: Creștere cu circa 20% a numărului de joburi postate online de startup-uri, în primele opt luni

eJobs: Creștere cu circa 20% a numărului de joburi postate online de startup-uri, în primele opt luni

Peste 100.000 de locuri de muncă au fost postate de către startup-uri, în primele opt luni ale anului în curs, nivel similar cu cel din 2019, dar cu aproximativ 20% mai mult decât în 2020 și 2021, arată datele centralizate de platforma de recrutare online eJobs, relatează Agerpres. Cele mai ...

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022

Analiză: Lipsa componentelor auto a dus la scăderea cu 4,4% a vânzărilor de mașini „verzi” în Europa, în T2

Analiză: Lipsa componentelor auto a dus la scăderea cu 4,4% a vânzărilor de mașini „verzi” în Europa, în T2

Vânzările de mașini verzi (hibride, BEV/electrice și PHEV/ hibrid plug-in) în Europa au scăzut cu 4,4%, în al doilea trimestru al acestui an, la 1,039 milioane de unități, ca efect al problemelor cu care se confruntă producătorii din cauza lipsei componentelor, relevă o analiză realizată ...

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022

Impactul factorilor sociali și culturali asupra mediului de afaceri

Impactul factorilor sociali și culturali asupra mediului de afaceri

Scopul acestui articol este acela de a înțelege importanța influenței factorilor socioculturali asupra performanței mediului de afaceri. Societatea și cultura au un impact semnificativ asupra mediului de afaceri. Diferențele culturale și sociale dintre țări constituie o provocare pentru manageri, deoarece aceștia trebuie să dobândească competențe interculturale și să anticipeze impactul tuturor factorilor socioculturali.

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022

Eurostat: Producția de bere a UE a crescut cu 3% în 2021

Eurostat: Producția de bere a UE a crescut cu 3% în 2021

Statele membre ale UE au produs anul trecut 33,1 miliarde de litri de bere cu alcool și aproape 1,7 miliarde de litri de bere care nu conținea deloc alcool sau avea mai puțin de 0,5%, arată datele publicate de Oficiul European de Statistică (Eurostat), citate de Agerpres. Comparativ cu 2020, producția ...

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022

Colliers: Locuințele devin tot mai greu accesibile românilor, pe fondul scumpirii creditelor

Colliers: Locuințele devin tot mai greu accesibile românilor, pe fondul scumpirii creditelor

Numărul tranzacțiilor de apartamente și case a început să scadă din primăvara acestui an, pe fondul costurilor mari cu energia, scumpirii materialelor de construcții și combustibililor, la care se adaugă și creșterea costurilor asociate creditelor ipotecare, potrivit reprezentanților companiei ...

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022

Piața globală a produselor și serviciilor dedicate animalelor de companie, estimată la 350 miliarde de dolari până în 2027

Piața globală a produselor și serviciilor dedicate animalelor de companie, estimată la 350 miliarde de dolari până în 2027

Piața globală a produselor și serviciilor dedicate animalelor de companie valora 232 miliarde de dolari, în 2021, iar estimările vizează un o creștere de până la 350 de miliarde de dolari, la finele anului 2027, arată o analiză de specialitate, realizată de o platformă de investiții, relatează ...

  Nr. 35, 7-13 sep. 2022


Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.