Cuvinte cheie » cumparaturi

Românii au cheltuit cu aproape 7% mai mult pentru bunuri de larg consum, în primul semestru

Românii au cheltuit cu aproape 7% mai mult pentru bunuri de larg consum, în primul semestru

Analize și sinteze

Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut, în România, cu 6,6%, în primul semestru din 2024 față de anul anterior, însă volumele achiziționate de gospodării au stagnat la nivelul primelor șase luni din 2023, arată datele Consumer Panel GfK România, citate de Agerpres. ...

Nr. 35, 4-10 sep. 2024


Tot mai mulți consumatori vor să cumpere fizic din magazine și nu se bazează exclusiv pe tehnologie

Tot mai mulți consumatori vor să cumpere fizic din magazine și nu se bazează exclusiv pe tehnologie

Analize și sinteze

Aproape o treime (32%) dintre consumatori își doresc interacțiunea personală pe care doar cumpărăturile în magazinele fizice o pot oferi, în pofida faptului că tehnologia transformă procesul de achiziție, facilitând tot mai mult cumpărăturile online, pe rețelele sociale, prin aplicații ...

Nr. 31-32, 7-20 aug. 2024


Cei mai mulți consumatori subliniază că se simt copleșiți de prea multe opțiuni în decizia de cumpărare

Cei mai mulți consumatori subliniază că se simt copleșiți de prea multe opțiuni în decizia de cumpărare

Roza vânturilor

Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatori se simt copleșiți de prea multe opțiuni în momentul în care trebuie să ia o decizie de cumpărare, ceea ce a dus la abandonarea cumpărăturilor de către 74% dintre ei, în ultimul trimestru al anului 2023, conform unui studiu Accenture, citat de ...

Nr. 22, 5-11 iun. 2024


„Coșul de cumpărături” – comparații utile

Revista presei economice

În Ziarul Financiar din 8 septembrie a.c., Cristina Roșca prezintă date de mare interes care conturează un concludent tablou comparativ pe tema raportului dintre salarii și cheltuielile incluse în „coșul de cumpărături”. Astfel se relevă că prețurile pentru multe alimente de bază sunt aliniate în țara noastră inclusiv cu cele din state puternic dezvoltate, în condițiile în care diferențele în materie de salarizare sunt considerabile.

Nr. 24, 13-19 septembrie 2016


Valoarea totală a plăților efectuate de români în străinătate cu carduri Mastercard și Maestro a crescut cu 30% în ultimul an

Sub lupa actualității

Oana Posdărescu

Valoarea totală a plăților efectuate în afara țării prin intermediul cardurilor Mastercard și Maestro emise în România a crescut cu 30% între iunie 2015 și iunie 2016, ceea ce arată faptul că, din ce în ce mai mult, consumatorii Mastercard profită de avantajele plăților cu cardul, inclusiv în străinătate.

1 ianuarie 1970


Studiu: 9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol din categoria fashion

Sub lupa actualității

9 din 10 români cumpără lunar cel puțin un articol din categoria fashion, iar 15% dintre cumpărători returnează produsele, relevă rezultatele studiului MKOR Fashion Consumer Trends România 2024. „Analiza dezvăluie tendințele actuale în comportamentul de consum al românilor privind articolele ...

1 ianuarie 1970


Claudiu Negrea (BNR): România încă este o țară a cash-ului; partea de fraudă este gestionabilă la un nivel relativ confortabil

Sub lupa actualității

Partea de fraudă este una gestionabilă la un nivel relativ confortabil în România, comparativ cu alte state mult mai dezvoltate din perspectivă financiară, în condițiile în care țara noastră este încă una a cash-ului, a afirmat marți, la un eveniment de specialitate, Claudiu Negrea, director ...

1 ianuarie 1970



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.