Cele mai valoroase zece branduri la nivel mondial valorează 1,84 trilioane de dolari
Cele mai valoroase zece branduri la nivel mondial însumează 1,84 trilioane de dolari, primul loc în această ierarhie fiind deținut de Google, cu o creștere de 23% a valorii brandului, până la 302,1 miliarde de dolari, potrivit clasamentului BrandZ, informează Agerpres. Conform sursei citate, ...
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni
Împreună, sub semnul emblematic al bradului și colindelor
Târgul „Gaudeamus”, ediția 2024, o reușită reîntâlnire a cărții cu cei care o prețuiesc
Casele au amintiri. O stradă-muzeu în apropierea kilometrului 0 al Capitalei
Începe restaurarea unei bijuterii istorico-arhitecturale, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile