Brandurile românești, „vaccin” economic antiepidemic
Este perfect explicabil interesul profesioniștilor contabili față de evoluțiile pieței în care își desfășoară activitatea, fie și numai pentru identificarea posibilităților de extindere și de creștere a eficienței serviciilor prestate unor largi categorii de operatori economici. În acest context, a ieșit în evidență, mai ales în ultimul timp...
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică
Cu dronele, la „înălțimea” unui spectacol multimedia: Simfonia Campionilor
Revitalizarea și valorizarea unui tezaur inestimabil: monumentele istorice
Litoralul, o imensă scenă a artei de calitate